Velkommen til vår nye hjemmeside!

Tirsdag 24. januar lanserte Øksnes kommune en helt ny hjemmeside som skal gjøre det enklere for deg som innbygger, næringsdrivende, tilreisende eller potensiell "øksnesværing" å finne god og relevant informasjon om kommunens tilbud og tjenester. 

Vi har, og holder fortsatt på å lage mer utfyllende informasjon om alle våre oppgaver og tjenester. Vi har også gjort det enklere for innbyggerne våre å søke på ulike tjenester, og vi kommer gradvis til å digitalisere alle søknadsskjemaer slik at de om ønsker å søke digitalt kan gjøre dette. 

Arbeidet med den nye hjemmesiden har vært en omfattende prosess, og selv om vi har jobbet på spreng med å bli ferdige er vi fortsatt ikke helt i mål. Derfor vil du nok oppdage at noen steder mangler det informasjon eller ulike funksjoner, dette vil komme på plass fortløpende. 

Fremover vil vi fortsette å utvikle hjemmesiden vår, vi har et mål om å ha den beste kommunale hjemmesiden i regionen. Så gi oss gjerne tilbakemelding på "Fant du det du lette etter?" som du finner nederst på alle artiklene, det hjelper oss mye i den videre utviklingen. Du kan også sende tilbakemeldinger på mail til kommunikasjon@oksnes.kommune.no

Om du ikke finner informasjonen du søker etter nå i overgangsfasen kan du ringe eller sende mail til servicetorget, de har svar på det meste! 

Servicetorget 

Telefon: 76 18 50 00

E-post: kommunetorget@oksnes.kommune.no

Åpningstid

Alle hverdager klokken 10:00-14:00.