Vi har, og holder fortsatt på å lage mer utfyllende informasjon om alle våre oppgaver og tjenester. Vi har også gjort det enklere for innbyggerne våre å søke på ulike tjenester, og vi kommer gradvis til å digitalisere alle søknadsskjemaer slik at de om ønsker å søke digitalt kan gjøre dette.
Arbeidet med den nye hjemmesiden har vært en omfattende prosess, og selv om vi har jobbet på spreng med å bli ferdige er vi fortsatt ikke helt i mål. Derfor vil du nok oppdage at noen steder mangler det informasjon eller ulike funksjoner, dette vil komme på plass fortløpende.
Fremover vil vi fortsette å utvikle hjemmesiden vår, vi har et mål om å ha den beste kommunale hjemmesiden i regionen. Så gi oss gjerne tilbakemelding på "Fant du det du lette etter?" som du finner nederst på alle artiklene, det hjelper oss mye i den videre utviklingen. Du kan også sende tilbakemeldinger på mail til kommunikasjon@oksnes.kommune.no
Om du ikke finner informasjonen du søker etter nå i overgangsfasen kan du ringe eller sende mail til servicetorget, de har svar på det meste!
Servicetorget
Telefon: 76 18 50 00
E-post: kommunetorget@oksnes.kommune.no
Åpningstid
Alle hverdager klokken 10:00-14:00.