Utlysning av offentlig anbud - offentlig toalett i NyksundØksnes kommune vil at det skal etableres tilbud om offentlig toalett i Nyksund. Det offentlige toalettet skal bygges ferdig, og overtas av Øksnes kommune. Når toalettbygget står ferdig forhåpentligvis våren 2024, vil vi ha behov for noen som kan drifte dette. Vi ber mulige aktører om å gi anbud på følgende: Drift av offentlig toalett og renovasjonsløsning i Nyksund Øksnes kommune ønsker å etablere offentlig toalett på gnr. 70 bnr. 1 festenr. 153 (Nyksund parking AS) i Nyksund. Det er et mål at toalettene skal stå ferdig våren 2024. Pris på drift av offentlige toalett i Nyksund: Toalettene skal rengjøres og etterfylles med forbruksmateriell med følgende hyppighet: Lavsesong september – mai: minimum 1 gang pr. uke Høysesong juni – august: minimum 1 gang pr. dag Med forbruksmateriell menes: toalettpapir, tørkepapir og såpe. Forbruksmateriell inngår i tilbudet. Hyppighet på vask må tilpasses antall besøkende slik at toalettene framstår som rene til enhver tid. Driftsansvarlig skal utbedre mindre skader, hærverk, skriblerier utenpå og inne i bygningen. Med mindre skader menes: skifte lyspærer, sikring, speil, søppeldunk, toalettsete etc. Større skader meldes til Øksnes kommune, og utbedres av eier selv. Som større skader menes eksempelvis tett eller frossen avløpsledning, strømbrudd som følge av brudd på kabel, større skade på tak eller vegger. Drift av toalettet omfatter også snørydding og sandstrøing, slik at det til enhver tid er tilgjengelig og trygg adkomst til toalettet. Drifter av toalett, skal også drifte renovasjonsløsning som finnes i tilknytning til det offentlige toalettet. Drifter låser opp skap som inneholder søppeldunker, og setter disse fram for tømming av Reno-Vest. Det skal legges i ny optibag-pose i dunkene, før dunkene låses inn i skapene. Toalettet skal ha betalingsløsning påmontert toalettdør. Drifter av toalettet har ansvaret for montering og drift av betalingsløsning. Prisen som kunden skal betale, skal ligge på normalt nivå på slike løsninger i regionen. Inntektene tilfaller drifter av toalettet, og vil dermed kunne inntas som en faktor når det skal gis pris på drift. Varighet på leveransen skal være 3 år, fra oppstart våren 2024. Vi ber om pris på opsjon på følgende driftskostnader som kan inntas i den totale leveransen, og som vil være end del av evalueringen av pris: strøm vann- og avløp renovasjon Pris fra tilbyder må oppgis på prisskjema som er utarbeidet av Øksnes kommune. (XLSX, 13 kB) Forbehold: Oppdraget forutsetter politisk godkjenning av prosjektets totale kostnadsramme (leie av grunn, kjøp av toalett og drift av toalett). Det tas også forbehold om at tildelt tilskudd fra Miljødepartementet opprettholdes. Anbud på drift av offentlige toalett i Nyksund vil bli vurdert ut fra følgende kriterier og vekting: Kvalitet på tjenesten (20%) (dokumentasjonskrav/driftsplan som viser hvordan tjenesten tenkes løst og utført.) Pris (80%) Det er kun etablerte firma som kan levere pris. Skatteattest uten restanser vil kreves forelagt av vinner av anbud. Bygging av offentlig toalett Bygging av offentlig toalett Frist for innlevering av pris: 5. september kl. 12.00 Sendes Øksnes kommune: lisa.evensen@oksnes.kommune.no Sist endret 10.08.2023 19.44