Fibernett i Lifjord, Steinlandsfjord og Tjønnbogen

Trollfjord Bredbånd har gjennomført utbyggingen som har gitt tilbud til raskt bredbånd og TV pakker til over 50 husstander, i tillegg kommer hytteeiere og næringsaktører.

Fornøyde innbyggere

Prosjektet er finansiert gjennom en spleisepakke mellom leverandøren Trollfjord Bredbånd AS, Øksnes kommune og Nordland Fylkeskommune/Nkom midler.

Vi kan glede oss sammen med innbyggerne i dette området som nå har fått et godt og driftssikkert bredbåndstilbud. Overlevering ble feiret med kake hos Irene Pettersen, som er svært fornøyd med det nye tilbudet.

F.v. Harry Pettersen (innbygger), John Danielsen (ordfører), Svei Arne Nilsen (journalist), Irene Pettersen (innbygger), Marit Sandvik (innbygger), Hans Christian Robertsen (driftsleder), Arild Fredriksen (ad. Dir. Trollfjord Bredbånd AS)  - fotograf Lisa Steen Evensen (næringskonsulent). - Klikk for stort bildeFra venstre: Harry Pettersen (innbygger), John Danielsen (ordfører), Svei Arne Nilsen (journalist), Irene Pettersen (innbygger), Marit Sandvik (innbygger), Hans Christian Robertsen (driftsleder), Arild Fredriksen (ad. Dir. Trollfjord Bredbånd AS) - fotograf Lisa Steen Evensen (næringskonsulent).