Navnekonkurranse- Hva skal bassenget hete?

Øksnes kommune inviterer deg til å hjelpe med å finne navn til vårt nye basseng. 6. desember er fristen for å sende inn ditt navneforslag.

Vi inviterer deg til å sende inn ditt forslag til navn

Øksnes tar et gigantisk dykk for folkehelsen og velværet til våre innbyggere! Bassenget skal stå ferdig våren 2024. Vi står nå på kanten av noe stort, og vi trenger DIN hjelp til å finne ut hva bassenget skal hete!

Hvorfor delta?

• Du er med på å forme fremtiden til Øksnes.
  • Muligheten til å sette ditt preg på et fantastisk fellesskapsprosjekt.
  • Kanskje blir DITT forslag valgt som vinnernavnet.
  • Premie for navneforslaget som vinner frem vil få et årsabonnement i det nye bassenget.

Hvordan fungerer det?

Frist for innsendelse er 6. desember 2023.

Du kan sende inn ditt forlag via skjema her
Eller sende en e-post til oss her
Eller ringe Øksnes kommune på telefon 76 18 50 00

Innkommende forslag vil behandles av en jury, bestående av representanter fra rådet for personer med funksjonsnedsettelse, ungdomsrådet, eldrerådet, Øksnes Idrettsråd, Driftsutvalget og Øksnes kommune.

Spre ordet. Tips venner, familie og naboer. Vi vil ha så mange fantastiske forslag som mulig!

Navn og vinner vil presenteres i kommunestyret 14. desember 2023.