Fallbackbilde- kalender
  • Hendelse

Temamøte: Vil din bedrift selge varer og tjenester til kommunen?

Dato

Onsdag 3. desember 2025

Tidspunkt

kl. 18.00 - 19.30

Sted

Kommunestyresalen, Øksnes rådhus

Øksnes kommune inviterer næringsaktører som leverer – eller ønsker å levere – varer og tjenester til kommunen, til en temakveld om innkjøp. Målet med møtet er å styrke samhandlingen mellom kommunen og næringslivet, og gjøre lokale leverandører bedre rustet til å levere gode tilbud.

Hvorfor delta?

  • Få innsikt i kommunens rammer og krav for offentlige anskaffelser.
  • Lær om hvilke områder kommunen har rammeavtaler for.
  • Bli kjent med verktøyene vi bruker for konkurransegjennomføring.
  • Delta i dialog og komme med innspill til kommunen.


Agenda:

  1. Velkommen og introduksjon (Kort om målsettingen med møtet)
  2. Rammer og krav til offentlige anskaffelser (Nasjonale krav og lovverk kommunen må følge)
  3. Kommunens rammeavtaler i dag (Oversikt over eksisterende avtaler)
  4. Innspill fra lokale bedrifter (Erfaringer med rammeavtaler med Øksnes kommune)
  5. Konkurransegjennomføringsverktøy (Hvordan kommunen gjennomfører konkurranser.Eksempel på bruk av Mercell)
  6. Dialog og spørsmål  (Åpen runde for innspill fra næringsaktørene)

Praktisk informasjon

Om stedet

Navn

Kommunestyresalen, Øksnes rådhus