-
Sted
-
Kommunestyresalen, Øksnes rådhus
Øksnes kommune inviterer næringsaktører som leverer – eller ønsker å levere – varer og tjenester til kommunen, til en temakveld om innkjøp. Målet med møtet er å styrke samhandlingen mellom kommunen og næringslivet, og gjøre lokale leverandører bedre rustet til å levere gode tilbud.
Hvorfor delta?
- Få innsikt i kommunens rammer og krav for offentlige anskaffelser.
- Lær om hvilke områder kommunen har rammeavtaler for.
- Bli kjent med verktøyene vi bruker for konkurransegjennomføring.
- Delta i dialog og komme med innspill til kommunen.
Agenda:
- Velkommen og introduksjon (Kort om målsettingen med møtet)
- Rammer og krav til offentlige anskaffelser (Nasjonale krav og lovverk kommunen må følge)
- Kommunens rammeavtaler i dag (Oversikt over eksisterende avtaler)
- Innspill fra lokale bedrifter (Erfaringer med rammeavtaler med Øksnes kommune)
- Konkurransegjennomføringsverktøy (Hvordan kommunen gjennomfører konkurranser.Eksempel på bruk av Mercell)
- Dialog og spørsmål (Åpen runde for innspill fra næringsaktørene)