Stilling som Økonomimedarbeider

Klikk for stort bilde Det er ledig 100 % fast stilling som Økonomimedarbeider ved støtteenhet for økonomi og skatteinnfordring fra 01.06.2019. 

Hovedarbeidsoppgaver:

  • Arbeidsgiverkontroll og øvrig arbeid innenfor skatteavdelingen
  • Ansvar for føring av særregnskap
  • Arbeid med eiendomsskatt
  • Bistand vedrørende innfordring og utlånsavdeling 
  • Ved behov kan det bli aktuelt med oppgaver innenfor økonomisjefens øvrige arbeidsområder

Øksnes kommune bruker Unit4 Agresso innenfor økonomiområdet og Sofie/Koss innenfor skatt og arbeidsgiverkontroll

Kvalifikasjoner for stillingen:

  • Minimum bachelor innenfor økonomi
  • Relevant erfaring med regnskap eller revisjon
  • Gode IT-kunnskaper og interesse for effektiv bruk av IT-løsninger 
  • Gode samarbeidsevner, være strukturert, nøyaktig og effektiv
  • Evne til å ta initiativ og arbeide selvstendig
  • Gode språkkunnskaper, fortrinnsvis norsk og engelsk

Øksnes kommune kan tilby:

  • Lønn i henhold til gjeldende avtaleverk
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger (KLP/Gjensidige)
  • Fra lønnen trekkes 2 % innskudd til pensjonsordning 
  • En spennende og utfordrende jobb i et godt miljø preget av stor aktivitet og omstilling.
  • Et godt utbygd IT-system.

Det vil bli gjennomført intervju.

Det gjøres oppmerksom på at navnet på en søker kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om at navnet blir unntatt offentlighet. Ønsker du unntatt offentlighet må det begrunnes, jf. offentleglova § 25, andre ledd. Du varsles dersom ønsket ikke kan tas til følge.

Søknadsfrist: 01.04.2019

Oppgi saksnummer 19/304 i søknaden.

Søk på stilling 

Trenger du hjelp til utfylling av skjema eller tilgang til pc, ta kontakt med Kommunetorget, Øksnes kommune. Tlf: 76 18 50 00

KontaktInfo

Jul Are Pettersen
Økonomisjef
E-post
Telefon 76 18 50 32
Mobil 977 57 846
Fant du det du lette etter?